S-Koré Kft.

1138 Budapest, Révész u. 6/B. Mobil: 06(30)641-2472 E-mail: info@skore.hu


A Kofax Front Office Sever lehetőséget nyújt a felhasználók számára, hogy háttérirodai (Back-Office) berendezései mellett a "Front-Office" lehetőségeit is ki tudják használni. Ezáltal biztonsággal a feldolgozó folyamatba kapcsolhatóak a meglévő MFP berendezések, digitális másolóberendezések, kisebb szkennerek, fax rendszerek a meglévő Kofax Capture folyamatokhoz. A Front Office Server megoldás alkalmazásával ott kezdheti közvetlenül a feldolgozást, ahol az iratok, dokumentumok keletkeznek. A Front Office Server e fajta rugalmassága lehetővé teszi, hogy megerősítse és azonnal használja meglévő IT infrastruktúráját a dokumentumok bevitelére.

A Front Office Server használatának előnyei

- Gyorsulnak a dokumentum alapú üzleti folyamatok
- Hatékonyabbá válik a feldolgozás, mivel a dokumentum már a keletkezése helyén azonnal beolvasásra kerülhet
- Minimalizálja az IT költségeket a meglévő infrastruktúra felhasználásával


A felhasználó pár kattintással elindíthatja a folyamatot közvetlenül a digitális másolók/multifunkciós készülékek érintőképernyőjéről vagy a böngészőn keresztül elérhető "Kofax Front Office Web Client" alkalmazás segítségével. A Web Kliens alkalmazás biztonságos, felhasználók szerinti profillal rendelkezik (beállítás szerint), így minden felhasználó kizárólag a számára előre megadott eszközt, folyamatot és menüpotot éri el. Használata egyszerű, így a dolgozó teljes mértékben az üzleti folyamatokra koncentrálhat. A Kofax Front Office Server is természetesen támogatja a prioritás szerinti feldolgozást, így a magasabb prioritású folyamat fog előtérbe kerülni a sorban és az alacsonyabb prioritású folyamatok elött a legrövidebb időn belül feldolgozásra kerül. Ezáltal például drasztikusan csökkenthető az ügyfelek várakozási ideje okmányok, iratok rendezésekor az ügyfélszolgálatokon. A Front Office Server szorosan integrálható a Kofax Capture rendszerhez, amely biztosítja, hogy a folyamatok ki tudják használni a Kofax Capture által kinált feldolgozási lehetőségeket (OCR,ICR,OMR). Továbbá a Kofax Capture Release csatolók (Release Connector) által lehetőség nyílik a Front Office Server megoldáson keresztül bevitt dokumentumok biztos letárolására/átadására. A "Release Connector"-ok több, mint 100 ECM rendszer, "Workflow" rendszer és üzleti applikációs vonal csatlakozását biztosítják.
Amennyiben egy egységes dokumentum feldolgozó/digitalizáló megoldásra lenne szüksége, ahol a multifunkcionális eszközöket (MFP) is használni kívánná a folyamatokban, de nem kíván lemondani a háttérirodák (Back Office) napi munkáját támogató, már bevált Kofax Capture lehetőségeiről, akkor ezt most egy egységes megoldásként tudjuk biztosítani cége számára.
Bővebb tájékoztatásért keressen meg minket a feltüntetett elérhetőségeken.